[Czuwaj] Photoshop...

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pią, 6 Sie 2010, 19:24:14 CEST

Dnia 06-08-2010 o 15:08:44 Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> napisał w
komentarzu do inicjatywy skautek:

> A my... na koń i darzbór! :P

To nie jest atak mający na celu dokopanie, uprzedzam. To raczej
przyjacielskie docinki, uprzedzam.

Michał! Ty chyba obsesję jakąś masz. Albo przywołujesz wyimaginowaną
zaściankowość polskiego harcerstwa, bo tak odbieram Twój komentarz, albo
mówisz kontrdyskutantowi, że jest za stary / z muzeum / z rady starców /
nie rozumiejący dzisiejszej młodzieży / nie rozumiejący dzisiejszych
wyzwań - tak odbieram parę Twoich wypowiedzi z ostatniego miesiąca.

Dobra rada starego konia: Weź i zacznij znów prowadzić drużynę. Nie teraz,
to za rok czy dwa. Sam pisałeś, że w skautingu to częste zjawisko. Zresztą
bycie drużynowym to robota w sam raz dla harcmistrza - wiem, bo sam
sprawdziłem. Człowiek szybko nabiera dystansu do pewnych rzeczy i równie
szybko przypomina sobie, o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. A
niektórzy młodsi będą patrzeć na Twoje sukcesy, zgrzytać zębami z
zazdrości i dogryzać Ci, że jesteś za stary, he, he.

Darek, zwany gdzieniegdzie Koń (teraz już chyba stary Koń).