Re: [Czuwaj] Zlot Kraków - rejestracja na zajęcia

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 12 Sie 2010, 15:37:44 CEST

Owszem, mamy podobny problem. Ale nie przejmuj sie druhu. Stawiam Colę,
jesli ten system rejestracji się sprawdzi :-) Ja przewiduję totalny bałagan
i ostateczne zgłaszanie się dopiero na Zlocie. Więc masz szansę :-)
A to nie jedyny problem. Do dziś nie dostaliśmy wykazu sprzętu, który
Drużyna Zlotowa ma otrzymac na miejscu. A jutro pakujemy się do wyjazdu.
Mail zlotowy milczy od 2 dni.
SW

----- Original Message -----
From: "Łukasz Kordyzon" <lukasz.kordyzon w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, August 12, 2010 11:19 AM
Subject: [Czuwaj] Zlot Kraków - rejestracja na zajęcia

Witajcie,

orientuje się ktoś może czy będzie więcej bloków zajęć żeby móc na cokolwiek
się zapisać? Może jest ktoś na liście kto ma podobny problem, to znaczy nie
ma prawie nic do wyboru? :))
Informacji takiej nie mogę uzyskać niestety nigdzie i od nikogo...
Cóż, start rejestracji na zajęcia zlotowe w czasie kiedy jest się na obozie
i nie korzysta z dobrodziejstw techniki w postaci internetu niesie za sobą
takie nieprzyjemne sytuacje.

phm. Łukasz Kordyzon HR