Re: [Czuwaj] Zlot Kraków - rejestracja na zajęcia

Łukasz Kordyzon lukasz.kordyzon w gmail.com
Czw, 12 Sie 2010, 16:08:00 CEST

To spotykamy się na Coli w Krakowie, tak jakoś przeczuwam :)
Ze sprzętem udało mi się dowiedzieć, ale musiałem wykonać telefon. Podobno
jest to gdzieś na stronie zlotowej, miałem sobie poszukać ale wydusiłem to.
Wiem że dostaniemy jakieś palniki w ilości dwa oraz 3 zestawy ławka - stół
na 40 osób. 40 dzieli się na 3 ?? :) I jakieś zadaszenie... ale i tak
bierzemy swoje ławki, zadaszenie i jeden stół... Ot tak na wszelki wypadek.

Pozdrawiam
Łukasz