[Czuwaj] Zlot w Krakowie

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Czw, 19 Sie 2010, 10:44:22 CEST

NS'a tne w 10 cm kawałki rurki, a płachtę w pasemka na 10 cm szerokie,
potem pakuje to do plecaka, instrukcja stawiania jest nieco bardziej
skomplikowana, bo trzeba mieć spawarkę elektryczną lub gazową i te
rurki potem pospawać, Natomiast do płótna trzeba użyć maszyny do
szycia i overlocka ;)

To tyle w temacie mokrych i śmierdzących NS-ów. Ja o rybach wy o grzybach ;)

Goorek - 10 lat temu w Gnieźnie twoje namioty stały przy moim obozie i
już wtedy mówiłem żę to superanckie rozwiązanie szczególnie w
kontekśćie łączenia ich ze sobą i używania mesy :)

Stary GRzyb Szumyk wprost ze zlotowego parkingu :)