[Czuwaj] Wychowanie seksualne

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 23 Sie 2010, 16:42:23 CEST

Grupa Edukatorów Seksualnych PONTON. Musisz wygooglować :)

Tu jest ich forum:

http://www.ponton.org.pl/forum/index.php

Czy ZHP powinno się zająć edukacją seksualną?

Moim zdaniem na tyle, na ile w ogóle powinno się zajmować problemami młodych
ludzi. WAGGGS - mam wrażnie - nic innego nie robi, tylko identyfikuje
problemy młodych kobiet i dziewcząt i stara się jakoś im przeciwdziałać.

Czy ZHP powinno robić podobnie? Znowu - moim zdaniem -  tak. Może jakiś
program społeczny znajdzie się w strategii, która pewnie kiedyś w
przyszłości będzie przygotowana.

Seascout