[Czuwaj] Wychowanie seksualne

Przemek B ciemniak w gmail.com
Pon, 23 Sie 2010, 23:19:30 CEST

Edukacja seksualna nie tylko na zasadzie jak chcesz się kochac to sie kochaj
tylko sie zabezpiecz i bana + prezerwatywa, ale zeby uświadomiac o
profilaktyce, o usg piersi ( nie tylko mamografia) cytologia regularne
wizyty u ginekologa/urologa. Ze 50% facetów jest nosicielami HPV i co z tego
ze uzywa dziewczyna pigułek/plastór , w ciaze moze ne izajdzie ale
sięzarazi. Ze tez sa badania dla facetów któym powini sie poddawać, dla
dobra swojegi i partnerki..