Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Nie, 5 Gru 2010, 22:48:28 CET

Druhu Sławomirze,
Nie znam Druha Mariana Łaty, nigdy go na oczy nie widziałem. Prawdopodobnie
to fajny gość.  Ale traktujmy się i nasz Związek  poważnie. Mam ważny
interes prawny, aby nasze stowarzyszenie nie było przedmiotem manipulacji,
nacisków, żenujących rozgrywek,naginania  prawa i "wyciskania" wyników
wyborczych. Dlatego wniosku nie  wycofam.

Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand