Re: Re: [Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 6 Gru 2010, 10:00:28 CET

Ja popieram głos Druha Janka.

Wszyscy powinniśmy mieć interes prawny, aby nasze stowarzyszenie nie było
przedmiotem manipulacji,
nacisków, żenujących rozgrywek,naginania  prawa i "wyciskania" wyników
wyborczych. Dlatego złożę podobny do Druha wniosek, ale w sprawie sytuacji w
chorągwi kujawsko - pomorskiej.

Seascout