[Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Pon, 6 Gru 2010, 12:25:24 CET

Dnia 6-12-2010 o godz. 11:38 Maciej Sas napisał(a):
> Wynik faktycznie imponujący.
> Tylko czy ktoś o zdrowych zmysłach może stwierdzić,
> że wykonalne jest zmanipulowanie 100 proc. delegatów?!
> Do tego w głosowaniu tajnym?!
> Dodam, że również 100 proc. głosów poparcia dostało dóch
(...)

> sasol

Nie. Myślę, że nie może. Choć świat zna takie przypadki, gdzie kandydaci
zdobywali nawet więcej niż 100% głosów. Ale to na pewno nie miało tutaj
miejsca.

Ja inaczej jednak postrzegam demokracje i harcerskie wychowanie do
pełnienia funkcji. Więcej pisaliśmy o tym w przedostatnim CZUWAJU. Nie
będę już tego w nieskończoność przywoływał.

Prawem demokracji jest również to, że każdy może ją pojmować po swojemu.
A kto ma racje - poczekajmy.

pozdrawiam,
wL