[Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Pon, 6 Gru 2010, 11:38:19 CET

Wynik faktycznie imponujący.
Tylko czy ktoś o zdrowych zmysłach może stwierdzić,
że wykonalne jest zmanipulowanie 100 proc. delegatów?!
Do tego w głosowaniu tajnym?!
Dodam, że również 100 proc. głosów poparcia dostało dóch kandydatów
do Komendy Chorągwi.
Jestem przekonany, że jest to demokratyczny sposób wykazania
zaufania oraz uznania dotychczasowej działalności i współpracy
z hufcami.

I zupełnie czymś innym jest jeśli ktoś z uporem maniak staje trzy razy do wyborów i ledwo zdobywa większość a czymś innym jest wygrać wybory
z takim wynikiem jak w kuj.-pom.

sasol