[Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu...

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Pon, 6 Gru 2010, 14:34:37 CET

Moim zdaniem o kosztach społecznych dla ZHP nie myśleli właśnie
zwolennicy ograniczenia praw demokratycznych w zakresie ograniczenia
możliwości poddania się wyborowi.

Dla mnie liczy się skuteczność w działaniu a nie snucie wizji o koniecznych
zmianach bez wskazania na sposób realizacji zadań w środowiskach harcerskich.

Widząc tryb prac przy statucie i jego poprawianie "na kolanie" i dyskusje
osób, które delikatnie mówiąc mają miałkie pojęcie o prawie
i konsekwencjach zmian w statucie skłaniam się ku opinii, że do profesjonalizacji w ZHP jeszcze nam daleko...

Jeśli mowa o skuteczności. Ile jest środowisk w ZHP, które potrafią pozyskać 1 000 000 euro dotacji na edukację ekologiczną albo 10 000 000 PLN na rozwój baz harcerskich.

Kowlaka bym tak nie bronił bo jego odzywki podczas zjazdu jak i tu na liście
czasami do zbyt okrzesanych nie należą ale rozumiem niektórzy mogą prezentować
jedynie słuszną opcję - na szczęście tę mniejszą - ot, uroki demokracji.

sasol