[Czuwaj] Re: Cisza na liście a tu ...

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pon, 6 Gru 2010, 16:02:07 CET

Co rozumiesz przez pojęcie środowiska? :->

Bo myślę, że instruktorzy z mojego szczepu daliby radę sobie z tą pierwszą
dotacją, a sprawnie pokierowali wydawaniem drugiej. I pewnie nawet byłoby to
do rozliczenia ;-)

Problem w tym, że struktura obecna nie sprzyja pozyskiwaniu środków, a
system wyborów promuje mało nowatorskie sposoby zarządzania. Co kończy się
zwykle corocznymi stratami i powolną wyprzedażą majątku. Jakby nie wzrost
cen wynajmu i sprzedaży nieruchomości, to przypuszczam, że mielibyśmy dziś
nieco mniej chorągwi w związku.

Pozdrawiam
Marcin

Dnia 2010-12-06 14:34 Maciej Sas napisał(a):

>Moim zdaniem o kosztach społecznych dla ZHP nie myśleli właśnie
>zwolennicy ograniczenia praw demokratycznych w zakresie ograniczenia
>możliwości poddania się wyborowi.
>
>Dla mnie liczy się skuteczność w działaniu a nie snucie wizji o koniecznych
>zmianach bez wskazania na sposób realizacji zadań w środowiskach
harcerskich.

>Widząc tryb prac przy statucie i jego poprawianie "na kolanie" i dyskusje
>osób, które delikatnie mówiąc mają miałkie pojęcie o prawie
>i konsekwencjach zmian w statucie skłaniam się ku opinii, że do
profesjonalizacji w ZHP jeszcze nam daleko...

>Jeśli mowa o skuteczności. Ile jest środowisk w ZHP, które potrafią
pozyskać 1 000 000 euro dotacji na edukację ekologiczną albo 10 000 000 PLN
na rozwój baz harcerskich.

>Kowlaka bym tak nie bronił bo jego odzywki podczas zjazdu jak i tu na
liście
>czasami do zbyt okrzesanych nie należą ale rozumiem niektórzy mogą
prezentować
>jedynie słuszną opcję - na szczęście tę mniejszą - ot, uroki demokracji.
>
>sasol

Statut

Feliks