Re: Uchwała, posiedzenie, etc [było Re: [Czuwaj] Re: Re: Cisza na liście a tu...]

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 12:45:52 CET

Zebranie NSH zostało zwołane w trakcie Zjazdu w trybie nagłym na wniosek
Naczelniczki w związku z jej watpliwościami co do dalszego trybu
postepowania wobec niewybrania Druha Rafała B. do Głównej Kwatery (zatem
wszelkie pomówienia, że celem uchwały było zaszkodzenie Rafałowi są bez
sensu). Zawiadomieni byłi wszusytcy obecni na zjeździe, inni po prostu
musieli wcześniej wyjechać i akurat podróżowali. Zatem rozumiem, że zdanie
niektórych trzeba było przerwać zjazd, aż się NSH zbierze i potem Zjazd
ponownie zebrać? Odpowiedź pośrednia na pytanie Druha: nigdy potem
członkowie NSH nie kwestionowali podjętej  wówczas uchwały i jej nie
zmienili (to było ponad 3 lata temu!).

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand