Uchwała , posiedzenie, etc [było Re: [Czuwaj] Re: Re: Cisza na liście a tu...]

Wto, 7 Gru 2010, 12:15:41 CET

Dnia wtorek 07 grudnia 2010 o 11:44:10 Jan Orgelbrand napisał(a):

>Mam wrażenie, że dyskusja w tej kwestii stała się jałowa.

Śledzę tę dyskusję z czystej ciekawości, także proszę mnie nie podejrzewać o
jakieś sympatie do którejś ze stron. Na mój jednak katowany przez lata
matematyką mózg unikasz (unika druh) odpowiedzi na stawiane tu nie raz
pytanie.

Bo już wiemy, że:

1. W posiedzeniu brali udział tylko Ci członkowie NSH
2. Było kworum.

Ciągle jednak nie wiemy czy:

1. _Wszyscy_ członkowie NSH zostali powiadomieni o tym posiedzeniu.

I dalej:

A. Jeżeli tak, to zamyka sprawę.

Ale

B. Jeżeli nie, to pojawiają się pytania:

1. Czy tak można było zrobić biorąc pod uwagę kwestie formalne?

2. Czy tak się godzi zrobić biorąc pod uwagę, że nieobecni członkowie mogliby
wpłynąć na kształt lub w ogóle na przegłosowanie takiej uchwały?

I naprawdę można na te pytania odpowiedzieć bardzo szybko jeśli się chce.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net