Re: [Czuwaj] Re: Re: Cisza na liście a tu...

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 11:44:10 CET

Słusznie, młody człowieku, że o demokracji socjalistycznej nie dyskutujesz,
bo jej nie doświadczyłeś. Ja byłem w tamtych czasach w opozycji i coś o jej
mechanizmach i złowrogiej sile wiem (podobnie jak wiem o "ikonach terroru").
Odnoszę wrażenie, że oto, w mikroskali naszego stowarzyszenia  historia się
powtarza, więc już nie będę mówił o podobieństwie niektórych zachowań, Was,
kapłanów zmiany dla samej zmiany (albo i po to, by coś rozwalić, jak w
Zorbie - jaka piękna katastrofa), ale przywołam osobę  Maksymiliana R. i
Georges'a D.   ("Rewolucja jest jak Saturn, który pożera własne dzieci"). Co
do uchwały, która nazywasz za Kowlakiem "lex Bednarczyk" - została uchwalona
z udziałem wszystkich obecnych na Zjeździe członków NSH. Mamwrażenie, że
dyskusja w tej kwestii stała się jałowa. W każdym razie doceniam zgłoszenie
się na hasło "autor, autor", twórcy projektu paragrafu 6 zjazdowej uchwały
wprowadzającej z 2005 roku...

Pozdrawiam
Jan Orgelbrand