[Czuwaj] Re: Zulu Gula

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Wto, 7 Gru 2010, 13:01:13 CET

W dniu 7 grudnia 2010 12:04 użytkownik Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> napisał:
> Druhno Basiu, zmiana zyskała większość, ale nie zyskała większości
> statutowej (2/3). Ot i wszystko. A co uchwały wprowadzającej Statut z 2005
> roku, to warto przypomnieć, że projekt tej uchwały w ogóle nie zawierał
> paragrafu 6 i mówił tylko o sprawach związanych z osobowością prawną
> chorągwi. Ten paragraf to była wrzutka, niedbale zredagowana,
> nieprzemyślana. A prawo ma być jasne i precyzyjne jak skalpel. Tu nie ma
> miejsca na dywagacje "Co myślał autor, jak pisał". Intencje zjazdu wyrażają
> się w uchwałach i stanowiskach, a nie w późniejszych przemyśleniach i
> [...]

To co, uchwaly zjazdu, ktore nie dotycza zmiany statutu, sa niewazne??

Czyli decyzja legalnej, najwyzszej wladzy zwiazku (Zjazdu), jest
niewazna wobec decyzji jednego z organow tego zwiazku (wybiranego
przez Zjazd) podjetej pod wplywem naglej potrzeby i na kolanie (NSH)
bez zawiadamiania pozostalych członkow tego ciala?

Zdecydowanie nie mogę się pogodzić z taką wersją demokracji...

Piotr Kolodziejczyk