[Czuwaj] Re: Zulu Gula

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Wto, 7 Gru 2010, 15:43:07 CET

Nie rozumiem różnicy między decyzją zjazdu a uchwałą zjazdu. Może to
Druh wyjaśnić?

Nikt też za pomocą uchwały  o której mowa poniżej nie zmianiał par 37
ust. 5. A to właśnie ze wzgledów, o jakich pisała Basia. Uchwała tylko
precyzowała w jaki sposób liczyć kadencje dla różnych specyficznych
sytuacji mając na uwadze, że docelowo zapis ma być taki, jak jest.
Potrzebne są tylko pewne przejściowe regulacje. I zjazd to zrobił.
Przeciez wpisanie do statutu tekstu, że "kadencja rozpoczęta w 2006
roku jest..." byłoby bez sensu. W statucie nie ma miejsca na jakieś
specyficzne dla lat zapisy.
Fakt rejestracji tego lub nie przez sąd, moim skromnym zdaniem nie ma
tu nic do rzeczy.

P.