[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Śro, 8 Gru 2010, 13:19:58 CET

----- Original Message -----
From: "Jan Orgelbrand" <jan.orgelbrand w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, December 08, 2010 7:50 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

>Druhu Marcinie,
>[...] A buffon po francusku znaczy błazen (taki francuski Stańczyk), ale
>też
>Gianluigi Buffon był to znakomity bramkarz i z szacunku dla Druha wolę
>mniemać, ze tegoż Druh miał na myśli w stosunku do mojej osoby.

Daleki jestem od nazywania kogokolwiek bufonem, ale czyż powyższe nie jest
doszukiwaniem się w czyjejś wypowiedzi tego, czego tam nie ma?
Znacie to?

Ryszardzie, odpowiedzi na Twoje pytanie druh Jan udzielił chyba tutaj:

7.12.2010, 12:55
"Zawiadomieni byłi wszusytcy obecni na zjeździe, inni po prostu
musieli wcześniej wyjechać i akurat podróżowali."

Po prostu proste, prawda?

Adrian