[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 13:35:54 CET

Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196
e-mail: jan.orgelbrand w gmail.com

W dniu 8 grudnia 2010 13:09 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com>napisał:

> Wolno Druhowi wszystko, nawet mnie obrażać.Ja i demokracja to jakoś
>

> Ale ty pierwszy napisałeś do dyskutanta "młody człowieku" - to nie był
> paternalizm?

*
*Gdzie, w jakim kontekście???*
Paternalizm* - doktryna ekonomiczna i społeczno-polityczna, w myśl której
jednostki (obywatele, społeczeństwa, a nawet całe narody) nie są w stanie
kierować swoimi sprawami w obiektywnie dobry dla nich sposób i w związku z
tym potrzebują pomocy i kontroli innych jednostek (grup), które są
predestynowane lub przynajmniej posiadają nabyte kompetencje do sprawowania
tej funkcji.

>  Sprawa jest poważna, bo
>

> Napisz proszę, jaki mieliście wzrost liczebny w chorągwi kujawsko -
> pomorskiej w ciągu ostatnich 10 lat? Narysuj sobie linie trendu i powiedz
> mi, Druhu, co sie stanie, jeśli czegoś w naszej organizacji nie zmienimy?

Jestem, jak byc może niewielu za zmianami,  ale nie chcę, by zmiany
następowały w drodze rewolucji (i tu jest jądro zasadniczego sporu z wami).
Trzeba stworzyć mądre prawo wewnątrzorganizacyjne  i go przestrzegać. I nie
woilno zabierać nikomu praw płynących z woli wyborców. Czyli stawiać się
ponad prawem w imię przekonania o własnej racji.  Proszę o komentarz, co
oznacza dla Ciebie stuprocerntowy wybor w wolnych wyborach komendanta
chorągwi?

> Na wszystkie pytania odpowiadałem, co prawda z
>

> Nie odpowiedziałeś na pytanie Ryszarda, nie odpowiedziałeś na moje pytanie,
> o to, z czego wywiedliście zakaz kandydowania Rafał Bednarczyka.

Nie róbmy ludziom wody z mózgu. To wyborcy, czyli delegaci  nie wybrali
Druha Rafała. Natomiast to Wy chcecie wywodzić zakaz kandydowania niektórych
instruktorów z uchwały sprzecznej ze Statutem.

> Ja dyskusję na forum w tych sprawach skończyłem.
>>

> Nie skończyłeś Druhu. Argumenty Ci się skończyły...

Naprawdę skończyłem. Bo nie podzielam poglądu Lenina, że to Rewolucja jest
najwyższym prawem [Salus revolutionis suprema lex]****