[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 13:09:36 CET

Wolno Druhowi wszystko, nawet mnie obrażać.Ja i demokracja to jakoś
> wytrzymamy.  Trudno, demokracji można używać rozmaicie, wedle woli. Na tym
> ona polega Ja też mam grubą skórę na epitety, nawet w używaniu tak
> brutalnych ocen innej osoby, jak Druh z Szymonem Piotrem w tle. Nie ja
> siebie nazwałem Starszym Druhem (paternalizm?).

Ale ty pierwszy napisałeś do dyskutanta "młody człowieku" - to nie był
paternalizm?

Sprawa jest poważna, bo
> idzie o to, czy harcerstwo będzie jeszcze istniało, czy też zostanie
> podpalone ku radości wielu.

Napisz proszę, jaki mieliście wzrost liczebny w chorągwi kujawsko -
pomorskiej w ciągu ostatnich 10 lat? Narysuj sobie linie trendu i powiedz
mi, Druhu, co sie stanie, jeśli czegoś w naszej organizacji nie zmienimy?

Na wszystkie pytania odpowiadałem, co prawda z
> wyjątkiem tych w stylu: "Dlaczego Pan zabił swoją żonę? Ale ja nie mam
> żony.
> To dlaczego Pan ją zabił".

Nie odpowiedziałeś na pytanie Ryszarda, nie odpowiedziałeś na moje pytanie,
o to, z czego wywiedliście zakaz kandydowania Rafał Bednarczyka.

Ja dyskusję na forum w tych sprawach skończyłem.

Nie skończyłeś Druhu. Argumenty Ci się skończyły...

Seascout