[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Śro, 8 Gru 2010, 08:27:23 CET

On Wed, 08 Dec 2010 07:50:23 +0100, Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> wrote:

> Na wszystkie pytania odpowiadałem, co prawda z
> wyjątkiem tych w stylu: "Dlaczego Pan zabił swoją żonę? Ale ja nie mam
> żony.
> To dlaczego Pan ją zabił".Pozdrawiam
> Jan Orgelbrand

Nie na wszystkie. Nie odpowiedziałeś ani razu na pytanie:

czy to znaczy, że wszyscy członkowie NSH  zostali
zawiadomieni o posiedzeniu, na którym podjęto uchwałę nazywaną przez
harcerza Kowlaka "Lex Bednarczyk", czy też tak nie było?

Skoro zapomniałeś, że Ci je zadano - przypominam.
Ryszard