[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 07:50:23 CET

Druhu Marcinie,
Wolno Druhowi wszystko, nawet mnie obrażać.Ja i demokracja to jakoś
wytrzymamy.  Trudno, demokracji można używać rozmaicie, wedle woli. Na tym
ona polega Ja też mam grubą skórę na epitety, nawet w używaniu tak
brutalnych ocen innej osoby, jak Druh z Szymonem Piotrem w tle. Nie ja
siebie nazwałem Starszym Druhem (paternalizm?). Sprawa jest poważna, bo
idzie o to, czy harcerstwo będzie jeszcze istniało, czy też zostanie
podpalone ku radości wielu. Na wszystkie pytania odpowiadałem, co prawda z
wyjątkiem tych w stylu: "Dlaczego Pan zabił swoją żonę? Ale ja nie mam żony.
To dlaczego Pan ją zabił". Ja dyskusję na forum w tych sprawach skończyłem.
A buffon po francusku znaczy błazen (taki francuski Stańczyk), ale też
Gianluigi Buffon był to znakomity bramkarz i z szacunku dla Druha wolę
mniemać, ze tegoż Druh miał na myśli w stosunku do mojej osoby. I, proszę,
niech Druh po tym, co napisał usunie motto z Szymona Piotra, bo się nie
godzi.

Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196