[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Wto, 7 Gru 2010, 21:16:52 CET

Dnia wtorek 07 grudnia 2010 o 20:13:07 Jan Orgelbrand napisał(a):

>A co do rosnących w Was negatywnych
> emocji, w miarę, jak nie macie racji, to  teraz będzie cytat z Kubusia
> Puchatka; im bardziej pada deszcz, tym bardziej pada deszcz... I to tyle.
> Pa !

Druhu Janie,

Omawiane tu sprawy możliwości kandydowania niektórych komendantów oraz
niemożności kandydowania Rafała Bednarczyka w 2006 roku nie są mi jakoś
szczególnie bliskie. Jestem bowiem prostym harcmistrzem, który przez całą
karierę zajmował się pracą na spodzie, a i teraz bardziej interesują mnie
kursy drużynowych niż problemy struktury. Jednak  jako harcmistrz interesuję
się żywo tym co się dzieje w ZHP i chcę wiedzieć jak, co i dlaczego. Posiadłem
też na szczęście dość dobrą umiejętność czytania ze zrozumieniem. Stąd ta
lista jest dla mnie źródłem wielu intelektualnych przygód :D

Do niektórych z Twoich adwersarzy w tej dyskusji czuję raczej niechęć niż
sympatię. Nie jest mi z nimi po drodze światopoglądowo, a także często
reprezentują odmienny styl harcerskiej działalności. Jednak nie przeszkadza mi
przemyśliwać tego co piszą, spierać się, wyjaśniać swoje stanowisko, a
wreszcie przyznawać rację gdy ją mają.

Po tym przydługim wstępie chciałbym oświadczyć, że szczerze staram się
zrozumieć stanowisko NSH w dwóch wspomnianych wyżej sprawach, ale niestety
jest dla mnie niezrozumiałe. Bardziej przekonujące jest to co piszą Twoi
oponenci.

Dodatkowo zaś stylem Swojej ostatniej obecności na liście poczynając od
obrażania się za literówkę w nazwisku, poprzez listy pełne złośliwych
porównań, paternalistycznych sformułowań, permanentny brak odpowiedzi na
zadawane wprost pytania, omijania wprost wytkniętych błędów, a skończywszy na
tym co napisałeś powyżej zasłużyłeś IMHO sobie na tytuł Największego Bufona
Harcerskiego Internetu.

Może jakiś inny członek NSH obecny tutaj zacznie się wypowiadać zanim druh Jan
Olgerbrand, praprawnuk Samuela, prawnuk Hipolita, wnuk Bolesława roztrwoni
resztki autorytetu tej instytucji.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net