[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Wto, 7 Gru 2010, 20:13:07 CET

Oj, Druhu, tego nie powiedział wcale Piłat, albowiem Piłat powiedział: Quod
dixi, dixi. Historia niezaliczona.  A co do rosnących w Was negatywnych
emocji, w miarę, jak nie macie racji, to  teraz będzie cytat z Kubusia
Puchatka; im bardziej pada deszcz, tym bardziej pada deszcz... I to tyle. Pa
!
Pozdrawiam
Jan Orgelbrand
tel. 723 996 196