[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Wto, 7 Gru 2010, 15:40:04 CET

On Tue, 07 Dec 2010 13:50:43 +0100, Jan Orgelbrand
<jan.orgelbrand w gmail.com> wrote:

> www.lacina.dziankowski.com
>
> Pozdrawiam
> hm. Jan Orgelbrand

Bardzo dziękuję, dałem radę. Otóż stwierdzenie: Quod scripsi, scripsi
znaczy "Com napisał, napisałem". Bardzo ciekawy zresztą jest autor tego
cytatu, nieprawdaż? Najpierw wspierałeś się Dzierżyńskim, a teraz Piłat...

Ale to nie jest odpowiedź na pytanie:

czy to znaczy, że wszyscy członkowie NSH  zostali
zawiadomieni o posiedzeniu, na którym podjęto uchwałę nazywaną przez
harcerza Kowlaka "Lex Bednarczyk", czy też tak nie było?

I naprawdę Jan - m.in. Ty płacisz mi za umiejętność zadawania pytań
osobom, które nie chcą tej odpowiedzi udzielić. Nie jesteś w stanie
wyprowadzić mnie z równowagi powtarzając godzinami słowo "pomidor".
Ryszard