[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8

Śro, 8 Gru 2010, 14:15:30 CET

Zostało Ci co najmniej dwa moje pytania. Obydwa merytoryczne. W tym
zasadnicze:
czy to znaczy, że wszyscy członkowie NSH  zostali zawiadomieni o
posiedzeniu, na którym podjęto uchwałę nazywaną przez harcerza Kowlaka "Lex
Bednarczyk", czy też tak nie było?

A także drugie:
Zatem czy np. paragraf 2 pkt 5 tej samej
uchwały, który czasowo zmienia Statut, bo nakazuje stosować inne
 przepisy dotyczące zarządzania majątkiem do chwili dokonania wpisu w
 KRS i rejestracji osobowości prawnej chorągwi jest ważny, czy
 nieważny?
 (tekst: "do momentu rejestracji osobowości prawnej chorągwi jako osoby
 prawnej w zakresie zarządzania majątkiem ZHP obowiązują dotychczasowe
 przepisy dotyczące majątku ZHP (§ 67, § 69, § 70 Statutu ZHP
 uchwalonego przez XXXII Zjazd ZHP),

 Czy paragraf 2 pkt 1 i 2 w zakresie, w jakim zmienia statut nakazując
 zwoływać ZWYKŁE zjazdy chorągwi w środku przecież kadencji (kadencja
 trwała 2004-2008 a zjazdy miały się odbyć w 2006 roku) był ważny czy nie?

>Naprawdę,  Panie i Panowie, to już wszystko, koniec mojej obecności w
>tej
>dyskusji. Mam poważną robotę...
>
>Pozdrawiam
>hm. Jan Orgelbrand