Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 74, Numer 8 (długie)

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 18:51:36 CET

Druhu Marcinie Bednarski, Szanowny Druhu Tartuffe,
Rozumiem, że post Druha został pracowicie obmyślony tylko w jednym celu:
obrażenia mnie. Nie udalo się, chociaż, przyznam, bardzo Druh się starał,
aby wylać na mnie stek pomyj. . Treudno, otrząsnę się i będę nadal robił
swoje. To, że Druh nie jest przekonany, nie znazczy, że nie mam racji, po
prostu to Druh nie jest przekonany i tyle. Nie radze mówić za cały świat.
PS. Nie jesteśmy na ty (być może dla Druha to paternalizm, dla mnie
grzeczność)

Pozdrawiam
hm. Jan Orgelbrand