[Czuwaj] Po wizycie na forum

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 20:47:49 CET

To rzeczywiście musi być duży problem. Forum dyskusyjne które wydawało
się grupą jakichś tam młodych, gotowych do bycia sterowanymi
instruktorów okazało się w rzeczywistości skupiskiem ludzi żądnych
zmian, ludzi inteligentnych i doświadczonych, ludzi z różnych branży -
wykładowców akademickich, nauczycieli, prawników - sędziów, adwokatów
i prokuratorów, menedżerów, i innych tam. Zupełnie niesterowalnych,
zupełnie odpornych na demagogię, puste frazesy i cytaty którymi
normalnie można zabłysnąć. Masakra. Jak żyć?

Druhu Janie, do tej pory podział był prosty. Z jednej strony ludzie
którzy chcieli zmian w ZHP (choć nie zawsze ze sobą zgodnych) i ludzi
stargeo układu, którzy chcieli zachowania status quo, nie
zagłębiających się (zazwyczaj) w dyskusje tu i ówdzie (bo po co),
ewentualnie mówiących przez swoich wiernych awatarów, a czytających
internet przez wydruki na biurku.

Strasznie zaburzyłeś tę wizję od czasu kiedy zdecydowałeś się
zaistnieć w Nowych Mediach.