[Czuwaj] Po wizycie na forum

Śro, 8 Gru 2010, 21:22:03 CET

Bardzo proszę. Najpierw jakieś środki czystości w pomieszczeniach kuchennych
i łazienkowych, jak nie pomoże - środki higieny osobistej. Na końcu można
zadzwonić po Sanepid. Numer jest na stronie internetowej.

A skoro wpadłeś, mógłbyś odpowiedzieć na pytania, które Ci zadano:

1. czy to znaczy, że wszyscy członkowie NSH  zostali zawiadomieni o
posiedzeniu, na którym podjęto uchwałę nazywaną przez harcerza Kowlaka "Lex
Bednarczyk", czy też tak nie było?

A także drugie:
2. Zatem czy np. paragraf 2 pkt 5 tej samej uchwały, który czasowo zmienia
Statut, bo nakazuje stosować inne  przepisy dotyczące zarządzania majątkiem
do chwili dokonania wpisu w  KRS i rejestracji osobowości prawnej chorągwi
jest ważny, czy  nieważny?
 (tekst: "do momentu rejestracji osobowości prawnej chorągwi jako osoby
prawnej w zakresie zarządzania majątkiem ZHP obowiązują dotychczasowe
przepisy dotyczące majątku ZHP (§ 67, § 69, § 70 Statutu ZHP  uchwalonego
przez XXXII Zjazd ZHP),

 Czy paragraf 2 pkt 1 i 2 w zakresie, w jakim zmienia statut nakazując
zwoływać ZWYKŁE zjazdy chorągwi w środku przecież kadencji (kadencja  trwała
2004-2008 a zjazdy miały się odbyć w 2006 roku) był ważny czy nie?

Ryszard