[Czuwaj] Re: HR 6/2009

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 7 Sty 2010, 15:59:34 CET

Jakby odrzeć tę korespondencję z emocji, a zostawić tylko sedno to wygląda
to tak (to moja interpretacja)

Ryszard prosi o to, żeby w przyszłości nie wysyłać kilkunastu maili
informujących w sumie o jednym - nowy numer HR w Sieci.

Grzegorz mówi, że on też dostał informacje o kursie PRYZMAT kilka razy -
więc można tak robić. Zauważa przy okazji, że słowem "cłopacy" którego użył
Ryszard, nazywa się w Wielkopolsce pomocników szewskich. (I jak mniemam jest
to dla niego obraźliwe)

Ryszard zauważa, że jest różnica pomiędzy otrzymaniem jednej i tej samej
informacji od kilku różnych osób (bo sobie - jak rozumiem - ją przesyłają) a
wysłaniem jednej informacji od jednej osoby do wielu osób.

Na to Iza: dobrze - będziemy wysyłać dalej po kilkanaście informacji na ten
sam temat na listę - ale od kilkunastu osób z KPW.

Drodzy koledzy z KPW - o co Wam chodzi?

Seascout