[Czuwaj] Re: HR 6/2009

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Czw, 7 Sty 2010, 20:10:11 CET

W dniu 2010-01-07 15:59, seascout pisze:
> Jakby odrzeć tę korespondencję z emocji, a zostawić tylko sedno to wygląda
> to tak (to moja interpretacja)

Nie Rafał. Nie jest tak, że forma komunikacji i stosunek do
kontr-dyskutanta nie maja znaczenia. Tę dyskusję obie strony, wspólnymi
siłami, sprowadziły do na prawdę niskiego poziomu. Dlaczego - nie wiem.
Po co - nie mam pojęcia. Nie pierwszy raz z resztą.
Zróbcie coś z tym, drodzy koledzy z kpw i zhp24. Spotkajcie się i
wyjaśnijcie o co biega (tego sobie i innym, przez wzgląd na jakość
dyskusji na liście, życzę :-)), albo przynajmniej zaciśnijcie zęby i nie
gadajcie ze sobą.
Nie zadręczajcie, w każdym razie, postronnych czytelników listy...

Pozdrawiam,
Maciek Syska