[Czuwaj] Re: HR 6/2009

Pią, 8 Sty 2010, 10:00:07 CET

Maciej Syska, czwartek 07 stycznia 2010:

> Nie Rafał. Nie jest tak, że forma komunikacji i stosunek do
> kontr-dyskutanta nie maja znaczenia. Tę dyskusję obie strony, wspólnymi
> siłami, sprowadziły do na prawdę niskiego poziomu. Dlaczego - nie wiem.
> Po co - nie mam pojęcia. Nie pierwszy raz z resztą.

Chciałem się tu w zupełności z Maćkiem zgodzić i napisać, że cała sprawa
zaczęła się niestety od zaczepki Ryszarda, a próba zatuszowania tego przez
Rafała niby "odarciem z emocji", zakończona pytaniem do KPW jako całości
(Dlaczego nie do Ryszarda?) tylko zaogniła sprawę. Zaczepka Ryszarda była moim
zdaniem kompletnie bez sensu, bo co to za problem te 6 maili? No chyba, że
Ryszard siedzi na modemie 56kB.

Trochę mnie zniesmaczają te potyczki na złośliwości i wolałbym raczej, żeby
nie były one oceniane w perspektywach całych grup/środowisk, tylko
poszczególnych osób. Są różne osoby w obszarze KPW, ale akurat Grzegorzowi, to
nie można raczej zarzucić braku merytorycznej dyskusji czy zbyt ostrych
wypowiedzi.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net