[Czuwaj] Re: HR 6/2009

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 8 Sty 2010, 10:26:32 CET

Może ma rację Maciek, pisząc, że to różnie wygląda z rożnych stron.

Moim zdaniem (cały czas powtarzam, że to tylko moja interpretacja), było
inaczej niż pisze Marcin.

Ale przyznaję się do tego, że mogę się mylić i nie mieć racji.

Więc żeby nie ciągnąć niepotrzebnie tego wątku, to przepraszam wszsytkich
zniesmaczonych. Nie było moją intencją zaognić sytuację - tylko spróbować
zrozumieć drugą stronę.

Ale może niezbyt jasno się wyraziłem i to spowodowało odwrotny skutek.

W każdym razie - dla mnie EOT.

Seascout