[Czuwaj] Re: HR 6/2009

Pią, 8 Sty 2010, 11:22:52 CET

seascout, piątek 08 stycznia 2010:
> Może ma rację Maciek, pisząc, że to różnie wygląda z rożnych stron.

> Moim zdaniem (cały czas powtarzam, że to tylko moja interpretacja), było
> inaczej niż pisze Marcin.

To ja tylko napiszę, że oczywiście ja nie piszę "jak było", bo w istocie nie
wiem co myśleli Ryszard, Grzegorz i Rafał. Ja napisałem co ja myślę o tej
sytuacji. W ogóle do napisania skłoniło mnie rozdrażnienie, że znowu ludzie,
których dażę sympatią i szacunkiem psztykają się o byle co, bo mają w części
inne wizje zmian. Dokładnie jak w stereotypowym lansowanym przez Suchego, a
wspieraną autorytetem Wo obrazie polskiej prawicy, w ktorej następują
nieskończone podziały wewnętrzne i ciągłe zwalczanie się nawzajem grup i
podgrup.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net