[Czuwaj] Re: Opener

Jerzy Bielecki jbielecki w gmail.com
Czw, 8 Lip 2010, 16:59:20 CEST

Brumer

----- Original Message -----
From: <czuwaj-request w listy.czuwaj.net>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, July 08, 2010 12:01 PM
Subject: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 3

Wysyłanie wiadomości na listę Czuwaj:
czuwaj w listy.czuwaj.net

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
czuwaj-request w listy.czuwaj.net

Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
czuwaj-owner w listy.czuwaj.net

Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
niż "Re: Paczka Czuwaj...".

Dzisiejsze tematy:

   1. Re: Opener (Łukasz Pierzchalski)
   2. Re: Opener (Michal Gorecki)
   3. Harcerze okradli powodzian? (Michal Gorecki)
   4. Re: Harcerze okradli powodzian? (Rafał Suchocki)
   5. RE: Harcerze okradli powodzian? (Rafal Bednarczyk)

Message: 1