Odp: [Czuwaj] Re: Opener

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Czw, 8 Lip 2010, 17:33:33 CEST

Dnia 8-07-2010 o godz. 16:59 Jerzy Bielecki napisał(a):
BTW. dlaczego nie miałoby nas być na
> Openerze, Przystanku Woodstock etc.? To świetne miejsca do promocji i
> pokazania, że można przeżyć coś inaczej, a przede wszystkim do pokazania
> że
> nie jesteśmy ludźmi, którzy chodzą tylko w krótkich spodenkach i śpiewają
> piosenki przy ognisku. Jeśli jednak nie mamy niczego innego do pokazania
> może faktycznie dobrze, że nas tam nie było...
>
> Brumer

To ja wykorzystam wypowiedź Brumera, żeby zapytać -
Co powinno być pokazywane jako istota harcerstwa na tego typu imprezach?
właściwie na wszystkich imprezach masowych gdzie harcerstwo jest
'prezentowane'.

Zróbmy jakiś użytek z tej listy i odpowiedzcie na pytanie -

Przychodzi kosmita do stoiska i pyta...
CO TO JEST HARCERSTWO?

Co mu odpowiedzieć (bedzie słuchał tylko pierwszych 3 zdań?)

Odpiszcie i jeżeli moge prosić, nie dyskutujcie z tym, co napiszą inni :)
zróbmy taką wirtualną burzę mózgów - obiecuję to potem podsumować do
dalszej dyskusji.

Pozdrawiam
Anna Michalina Gieniusz (nowość!! :) )