Re: [Czuwaj] Krzyż

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 16 Lip 2010, 16:11:45 CEST

"Bartosz Szumski" <szumyk w gmail.com> napisał(a):
 > harcerze z "Inicjatywy Polsce i bliźnim" - czyli kto ??
 >
 > Szumyk

Od pewnej dobrze poinformowanej w tej sprawie osoby słyszałem jeszcze jedną wersję: Tak naprawdę ustawienie krzyża było pomysłem pracowników BBN-u, jednak głupio było im samodzielnie go ustawiać. Więc wykorzystując autorytet harcerzy pełniących służbę pod pałacem, do ustawienia krzyża namówili kilku druhów z ZHR. I ci druhowie nie tylko dali się "wkręcić" w inicjatywę inspirowaną przez działaczy i sympatyków PiSu, ale jeszcze uznali się za reprezentantów całego ruchu harcerskiego i zaczęli wypowiadać się w imieniu wszystkich organizacji.

Michał