[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Pią, 16 Lip 2010, 16:38:53 CEST

aaaa, to już wszystko rozumiem

Znowu żeśmy dali się wmieszać w jakąś awanturę, która trzepnie nas po tej
resztce nędznego PR jaki nam pozostał, super...
Pogratulować roztropności bratania się z naszymi młodszymi kolegami ;) brawo

zabawne jest tylko to, że jeszcze kilka miesięcy temu słyszałem jakie to
mamy dobre relacje z marszałkiem Komorowskim, który to jest naszym świetnym,
zawsze nam pomagającym przyjacielem, a teraz wplątujemy się w jakiś cyrk
robiony rękami jego przeciwników politycznych. Super na pewno na tym
wyjdziemy. Będziemy mieli zajebisty PR i świetne notowania w pałacu. ekstra

Łukasz