[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 16 Lip 2010, 16:54:53 CEST

Witam wszystkich,

Lukasz Czokajlo napisal:

> aaaa, to już wszystko rozumiem
>
> Znowu żeśmy dali się wmieszać w jakąś awanturę, która trzepnie nas po
> tej
> resztce nędznego PR jaki nam pozostał, super...
> Pogratulować roztropności bratania się z naszymi młodszymi kolegami ;)
> brawo
>
> zabawne jest tylko to, że jeszcze kilka miesięcy temu słyszałem jakie
> mamy dobre relacje z marszałkiem Komorowskim, który to jest naszym
> świetnym,
> zawsze nam pomagającym przyjacielem, a teraz wplątujemy się w jakiś
> cyrk
> [...]

już wolalem jak w poprzednim mailu otwarcie pisales
ze nic nie kumasz z calej tej sytuacji.
Teraz nic się nie zmienilo - dalej nie wiesz o co chodzi,
ale i tak oceniasz sytuacje.
W nic się nie wplatujemy, nic nie zaczelismy, ale jak zwykle
musimy posprzatac. A z palacu wlasnie wracamy - my nie Ty
wiec napij się zimnej coli i poczekaj na dalsze kroki.
Rozumiem, ze jest goraco, ale proponuje się nadmiernie
nie goraczkowac.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk