[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Pią, 16 Lip 2010, 21:46:34 CEST

Ależ Rafale,
Każdy z nas - instruktorów tej właśnie organizacji, której akurat jesteś
współszefem, a jednocześnie obywatle Państwa, którego jesteś również
obywatelem, ocenie tę sytuację. Skąd Ci przyszło do głowy w ogóle to
kontestować? To przecież oczywiste, że oceniam sytuację, o której trąbią w
każdej stacji oprócz Discovery chyba.

>W nic się nie wplatujemy, nic nie zaczelismy, ale jak zwykle
>musimy posprzatac.

Dlaczego "jak zwykle"? Dlaczego "musimy"? Ja np. nic nie chcę sprzątać. W
ogóle nie chce mieć - jako członek ZHP, nic wspólnego z tym krzyżem. Z całą
tą żenadą. Z Magdą Suchan która uczestniczy w jakiejś żenującej inicjatywie,
a po kilkudziesięciu minutach nagle znika jej podpis ze strony internetowej.
Żałość to jest okrutna, przyznaj proszę.

> A z palacu wlasnie wracamy - my nie Ty
>wiec napij się zimnej coli i poczekaj na dalsze kroki.
>Rozumiem, ze jest goraco, ale proponuje się nadmiernie
>nie goraczkowac.

Ooo jaka piękna retoryka. Wielce Szanowna GKunia wraca z PAŁACU, a maluczki
instruktor Czokajło niech się dziecko coli napije. Żarty sobie stroisz?
Oderwałeś się na chwilę od reality? To wracaj proszę, załóż bojówki,
dociągnij sznurówki i załatwiaj sprawę, ale nie dziw się, że parę tysięcy
aktywnych instruktorów, DLA KTÓRYCH PRACUJESZ, ogląda Twoje poczynania,
pośród kilkunastu milionów innych obywateli. I jak na razie uważa, że
wdepnęliście w okrutną ... , którą trzeba było obejść z daleka, a nie
wybierać, którą nogą nadepnąć.

Pozdrawiam
Ryszard