[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Sob, 17 Lip 2010, 00:49:52 CEST

Witam wszystkich,

Ryszard Rutkowski był uprzejmy napisac:

> Ależ Rafale,
> Każdy z nas - instruktorów tej właśnie organizacji, której akurat
> jesteś
> współszefem, a jednocześnie obywatle Państwa, którego jesteś również
> obywatelem, ocenie tę sytuację. Skąd Ci przyszło do głowy w ogóle to
> kontestować? To przecież oczywiste, że oceniam sytuację, o której
> trąbią w każdej stacji oprócz Discovery chyba.
jak zwykle starasz się nadac wypowiedzi kogos znaczenie,
którego ten ktos nie miał nawet na mysli.
Ja nie odbieram nikomu prawa do oceniania sytuacji. Tylko
aby oceniac sytuacje trzeba mieć komplet informacji. A jeśli się
ich nie ma, to trzeba pytac i sluchac.

> Dlaczego "jak zwykle"? Dlaczego "musimy"? Ja np. nic nie chcę sprzątać.
> ogóle nie chce mieć - jako członek ZHP, nic wspólnego z tym krzyżem. Z
> całą
> tą żenadą. Z Magdą Suchan która uczestniczy w jakiejś żenującej
> inicjatywie,
> a po kilkudziesięciu minutach nagle znika jej podpis ze strony
> internetowej. Żałość to jest okrutna, przyznaj proszę.
przyznaje, ze Magda dala się nabrac na pozytywny przekaz,
który ktos jej zaproponowal. I jak się okazalo, ze ktos
ja zwyczajnie oklamuje i jak znalazla swoje personalia
na stronie, na co się nie godzila, to zazyczyla sobie,
aby jej dane z tej strony usunac.

> Ooo jaka piękna retoryka. Wielce Szanowna GKunia wraca z PAŁACU, a
> maluczki
> instruktor Czokajło niech się dziecko coli napije. Żarty sobie stroisz?
> Oderwałeś się na chwilę od reality?
wrecz przeciwnie. Ja w odroznieniu chyba od Ciebie jestem
24h na dobe w realnym swiecie. I dlatego wlasnie probujac
zrobic wszystko, aby posprzatac po grupie dzialajacej
na szkode naszej organizacji, ale tez i innych organizacji
harcerskich, jak ktos nie znajac wszystkich faktow wygaduje bzdury
i dokonuje ocen, które maja się jak piesc do nosa,
to wlasnie reaguje i mowie, żeby troche zastopowal.

> To wracaj proszę, załóż bojówki,
> dociągnij sznurówki i załatwiaj sprawę,
probuje zrozumiec tak niegrzeczne zachowanie
z Twojej strony i jakos nie mogę.

> ale nie dziw się, że parę
> tysięcy
> aktywnych instruktorów, DLA KTÓRYCH PRACUJESZ, ogląda Twoje poczynania,
> pośród kilkunastu milionów innych obywateli.
poki co to zamiast, jak piszesz, paru tysiecy instruktorow
widze dwoch: Ciebie i Lukasza - inni nie sa tak napastliwi
i jakos nie szukaja za wszelka cene jakby tu mnie czy
innych skrytykowac.
Ja na codzien daje dowody spolecznej pracy na rzecz wszystkich
instruktorow zwiazku, a nie czczego gadania.
I przypomne Ci ze ostatni zjazd pozytywnie ocenil moja
poprzednia prace, potem zjazd demokratyczna wiekszoscia
glosow wybral mnie czlonkiem GK ZHP.
Na biezaco kontroluje i przepytuje mnie z mojego
dzialania Rada Naczelna i CKR i poki co udziela mi się
absolutorium za moje dzialania. To sa fakty.

> I jak na razie uważa, że
> wdepnęliście w okrutną ... , którą trzeba było obejść z daleka, a nie
> wybierać, którą nogą nadepnąć.
my w nic nie wdepnelismy bo nie my zaczelismy jakiekolwiek dzialania
zwiazane z krzyzem. Natomiast my staramy się pozytywnie
wszystko zakonczyc.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk