[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Sob, 17 Lip 2010, 12:10:10 CEST

Rafale,
Żeby nie wdawać się w przepychanki.
Piszesz:

Mógłbyś zidentyfikować tę grupę?

>poki co to zamiast, jak piszesz, paru tysiecy instruktorow
>widze dwoch: Ciebie i Lukasza - inni nie sa tak napastliwi
>i jakos nie szukaja za wszelka cene jakby tu mnie czy
>innych skrytykowac.

A założyłeś sobie jakąś granicę ilości maili, po której przyznasz innym
prawo do oceny? Pamiętaj, że to miejsce nazywa się "Lista dyskusyjna". Ona
nieco umarła, zrobiła się niemrawa. Ale po to została stworzona, żeby
dyskutować, wyrażać swoje poglądy. A jak ktoś napisał, że mu się coś nie
podoba, Ty strzelasz: "Za mało wiesz, nie znasz się, nie dyskutuj, napij się
coli" - przerwa - "jestem instruktorem GKi, wybrał mnie zjazd, ocenia mnie
CKR" - fanfary.

Ej, no jak nie lubisz czytać tych maili, to jest taka opcja andiskrajb.

A odnośnie wiedzy - przecież to normalne, ze nie mamy pełnej wiedzy. Ma ją
kilka osób w kraju, które uczestniczyły w rozmowach. Ale na tej zasadzie nie
można byłoby dyskutować na temat konfliktów w Palestynie, bo też nie wiemy,
kto i jaki ma w tym udział.

>my w nic nie wdepnelismy bo nie my zaczelismy jakiekolwiek dzialania
>zwiazane z krzyzem. Natomiast my staramy się pozytywnie
>wszystko zakonczyc.

I przechodząc do meritum - no chwila. To kto je zaczął? W sensie udziału
ZHP. Bo:
- jeśli nie ZHP postawiło krzyż tylko ZHR - to po co się mieszamy?
- jeśli ZHP postawiło krzyż - dlaczego nie ma jednoznacznego stanowiska w
tej sprawie?  Najlepiej o treści - "Decyzję w sprawie krzyża nie należy do
nas - pozostawiamy ją władzom państwowym i kościelnym."

Ryszard