[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 12

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Pią, 16 Lip 2010, 18:28:40 CEST

> Łukasz, nie przesadzasz nieco ? :)
>
> I co ma do tego bratanie się ?
>
> Wyluzuj trochę dystansu - plecak i w góry :)
>
> I na marginesie jak byś mógł używać nieco lepszego języka niż "za...bisty"
> ?
> Np. "zajefajny"
>
> Szumyk
>
> hej

sorry za "zajebisty" jak uraziło przepraszam,

po górach nie chodzę, bo nie lubię się męczyć ;)

co do meritum,
a) bratanie się - ech no i co ja ci mam napisać tu chłopaku, dobrze wiesz,
ze my (w sensie ZHP) to się niefortunnie do tego krzyża podpięliśmy, a teraz
się okazuje że ta sprawa to kompletne szambo, bogoojczyźniani robią sobie na
boku mega układzik z PiS i tyle. A my w tym siedzimy po uszy bo dla
przeciętnego odbiorcy harcerze to ZHP

co do przesadzania - stary trąbią o tym media od rana do wieczora, na
wyborczej są 4 artykuły dziennie, jak na mój gust wcale spora sprawa.
wychodzimy trochę na debili bo przedwczoraj Jędrula w mundurze mówi: nie no
przenieśmy ten krzyż, wczoraj Magda mówi - dobra dajmy spokój, przenieśmy
ten krzyż,a dziś jacyś goście ZHR i Zawiszy mówią, eeee nie. Postawicie
pomnik to go zabierzemy - podpisano harcerze. Noż kurka siwa gdzie tu sens i
logika ja się pytam! wychodzimy na gówniarzy, a i nasz wieloletni kumpel
myśli sobie "fuck - o co kaman?". dodatkowo czytam sobie:

"Hm. Kuczmierowski z ZHR dodał, że oficjalne stanowisko w sprawie symbolu,
który zastąpi krzyż zostanie przedstawione po wakacjach, bo obecnie harcerze
są na obozach."

i myślę - chyba jakieś jaja? po pierwsze co ma rzecznik ZHR do stanowiska
ZHP w tej sprawie,
po drugi jakim do cholery prawem sobie uzurpuje prawo do wydawania
oficjalnych stanowisk w tej sprawie.
no i najlepsze - kto jest na obozach, cała organizacja jest na obozach, całe
wakacje będą na tych obozach, kto te decyzje będzie podejmował - 12
latkowie? referendum w ZHR zrobią czy co? - musisz przyznać brzmi to jak o
filmu Barei tekst.

itd, itd...

Dobra, nie chce mi się już zapędzać w moim zacietrzewieniu, wkurza mnie to
że taka organizacja jak ZHP daje się tak wmanewrować na minę.

pozdro

Łukasz