[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 16 Lip 2010, 16:57:11 CEST

W dniu 16 lipca 2010 16:38 użytkownik lukasz czokajlo
<l.czokajlo w gmail.com> napisał:
> aaaa, to już wszystko rozumiem
>
> Znowu żeśmy dali się wmieszać w jakąś awanturę, która trzepnie nas po tej
> resztce nędznego PR jaki nam pozostał, super...
> Pogratulować roztropności bratania się z naszymi młodszymi kolegami ;) brawo
>
> zabawne jest tylko to, że jeszcze kilka miesięcy temu słyszałem jakie to
> mamy dobre relacje z marszałkiem Komorowskim, który to jest naszym świetnym,
> zawsze nam pomagającym przyjacielem, a teraz wplątujemy się w jakiś cyrk
> robiony rękami jego przeciwników politycznych. Super na pewno na tym
> [...]

Łukasz, nie przesadzasz nieco ? :)

I co ma do tego bratanie się ?

Wyluzuj trochę dystansu - plecak i w góry :)

I na marginesie jak byś mógł używać nieco lepszego języka niż "za...bisty" ?
Np. "zajefajny"

Szumyk