ZAJE! było: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lip 2010, 13:26:50 CEST

W dniu 16 lipca 2010 16:57 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com> napisał:

> I na marginesie jak byś mógł używać nieco lepszego języka niż "za...bisty" ?
> Np. "zajefajny"

Szumyk, ja wiem że słowo "zajebisty" może nie pasować do
przedwojennego etosu harcerstwa ;P ale słowo "zajefajny" jest
obciachowe już jakoś pod koniec podstawówki - błagam :P

g00rek
(używający na codzień słowa "zajebisty" i posiadający nawet Mamę która
go używa - to słowo od dawna nie jest już przekleństwem, a jeśli jest
to takim jak "cholera jasna!")