Re: ZAJE! było: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pon, 19 Lip 2010, 14:00:12 CEST

Psiakrew cholera, ale nie ma go w kulturalnym polskim języku - to
wulgaryzm, argument że twoja mama go używa - wybacz ale mnie nie
przekonuje :)
Ale to tylko moje prywatne zdanie, za chwilę tylko na tej liście
nikogo nie będzie raziło jak zaczniemy używać słów na "k...." :(

za sjp.pl  słownik języka polskiego

zajebisty
(dopuszczalne w grach)

forma podst. + znaczenie:
zajebisty (XYbxy)

wulgarnie: fajny, interesujący

I błagam - nie sprowadzaj wszystkich przeciwników do "etosu
przedwojennego" harcerstwa - we wspomnieniach książkowych wielu
"Zośkowców" "panienki" latają na całego :)

Szumyk