Re: ZAJE! było: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 69, Numer 11

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lip 2010, 14:21:44 CEST

Nie przesadzaj :)
Słowo "zajebiście" jest o wiele słabsze niż inne jego odpowiedniki
czasownikowe ;)
I niedługo (założę się) zmieni się z wulg. na pot.

Zupełnie jak "pierniczyć". No ale DGCC.

g00rek

P.S. Co nie zmienia faktu, że "zajefajny" to takie żenujące trochę
jest :) Zupełnie jak KUR... czaczki!