[Czuwaj] przestrzeganie praw

Seascout seascout w o2.pl
Wto, 8 Cze 2010, 22:01:56 CEST

> Ciekawe też to czy GK ZHP
> skutecznie i fachowo
> odwoła się do NSA

Na pewno się nie odwoła. To oczywiste.

Ta GK przestała sobie zawracać głowę takimi drobnostkami jak uchwały Zjazdu.

Jeśli nie zrealizowała dwóch  z nich - to dlaczego miałaby realizować
trzecią?

Swoją drogą... przestaje mnie dziwić sytuacja, gdzie jakaś drużyna ma w
nosie regulamin mundurowy czy jakieś instrukcje wewnątrzorganizacyjne, jakiś
hufiec nie przestrzega ordynacji wyborczej, a jakaś komenda chorągwi nie
przestrzega zapisów statutu ZHP, skoro sama GK nic sobie nie robi z uchwał
Zjazdu. Zresztą nie tylko z uchwał...

Ryba psuje się od głowy. Mi jest przykro też dlatego, że nasłuchałem się,
jak to będzie teraz dobrze, a w przeszłości nasłuchałem się jak to moralnie
odnowione jest środowisko obecnej naczelniczki w odróżnieniu od zepsutych
głównych kwater Maślanki i Pacławskiego...

Seascout