Re: [Czuwaj] wyrok sądu w sprawie krzyża

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Wto, 8 Cze 2010, 23:54:21 CEST

----- Original Message -----
From: "Marabut" <marabut w inetia.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 08, 2010 11:12 PM
Subject: RE: [Czuwaj] wyrok sądu w sprawie krzyża

> Ja też, całkiem neutralnie odpowiem: myślę, że dla instruktorów
harcerskich
> i dla Ciebie, jest to oczywiste. Tak samo coś było przyczyną, że
> komunistyczna Organizacja Harcerska ZMP, przekształcając się w OH PL, a
> następnie w ZHP, chcąc sięgnąć do korzeni ruchu harcerskiego (niestety
tylko
> pozornie i w celu przechwycenia wpływu na młodzież), zrezygnowała z
Czuwajki
> i sięgnęła po Krzyż Harcerski, mimo, że był on własnością (moralną
> naturalnie, gdyż nikomu do głowy nie przychodziło zastrzeganie jej w
> Urzędzie Patentowym) innej organizacji, której Naczelnictwo urzędowało w
> Londynie.
>
> Nieładnie odpowiedziałem ?

Raczej niezgodnie z faktami.

Obaj wiemy że środowiska "ruchowe" już w 1984 roku,
gdy w HR-e opublikowano materiały dotyczące
reaktywowania ZHP w 1956 roku,
"zaniemówiły" solidarnie z OH-akami
(cóż za uroczy sojusz, coś jak sojusz PiS z SLD  ;-)) )

Ale może dżentelmenska zasada
że "dzentelmeni o faktach nie dyskutują"
harcerzy nie dotyczy ?
;-)

Czesław

P.S.