Re: [Czuwaj] krzyż

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 10 Cze 2010, 15:10:16 CEST

Nie wiemy też ile członków liczy ZHP obecnie.

Ostatnie w miarę sensowne dane mamy chyba z 1 stycznia 2008 roku (czyli za
2007). Potem były jakieś spisy excelowe, podawanie danych przez telefon....

Teraz niby jest ewidencja elektroniczna, ale żadnego komunikatu o
liczebności ZHP nie usłyszałem. W dokumentach na zewnątrz pojawia się
informacja, że ZHP liczy od 120 do 100 tys osób. Szkoda, że to informacja
niczym nie potwierdzona....

A dodam do Twojej wypowiedzi tylko taką informację, że wiosną 2009 Rada
Naczelna ZHP spotykała się chyba 3 razy - wszystkie spotkania były w sprawie
Krzyża.

Chciałbym wiedzieć, ile razy spotkała się w sprawie programu wychowawczego,
problemu spadku liczebności członków itp...

Seascout